Sunday, March 26, 2017

Toitumispäevik 25.03.2017


Toidupäevik on ülevaade ühes päevas söödud toitudest, mis ilmub perioodiliselt igal nädalal. 

Enne piltide ja koostisosade kirja panemist sooviksin ma märkida üles mõningad selgitused:



  • ma ei kirjuta koguseid juurde (põhjusel, et ma katsetan, mis minu peal toimib, mis mitte, ei pane ma kirja koguseid, mida täpselt söön. Iga inimene ja tema eesmärgid on erinevad ja sellest tulenevalt ka söödavad kogused);
  • ma söön puhtalt enda eelistuste järgi iga päev, ma ei järgi kindlat toitumiskava;
  • kasutan oma toidu jälgimiseks "if it fits your macros"/"clean eating" põhimõtteid (viimast nendest hetkel ca 50% ulatuses);
  • minu eesmärgiks on hetkel ülesöömise vähendamine/ära jätmine.

Kui ma neljapäeval jälle toite jäädvustama hakkasin, siis avastasin, et kogu toidulaud on väga sarnane eelneva nädalaga. Tegelikult on argipäevad kõik suhteliselt ühte nägu. Seetõttu otsustasin Teieni tuua seekord hoopis laupäeva, milleks ma toite ette ei valmista ja mõtlen jooksult, kuidas ja mida valmistada. Laupäev on ka päev, mil söön vähem süsivesikuid. Aga alustame:












Hommikusöök
Kaerahelbepuder vesi/piim pooleks
Walden Farms'i maasikasiirup
Kohv piimaga
Vesi

Trenni ajal
BCAA jook

Lõunasöök
Kodujuust 5%
Karamellisiirup
Vesi

Vahepala
Kohupiim
Piim 2,5%
Karamelli- ja maasikamaitselised siirupid
Vesi

Õhtusöök
Muna
Munavalge
Kookosõli
Saib
Maapähklivõi

Vahepala
Munavalge
Vadakuvalk
Apelsin
Vesi




No comments:

Post a Comment